1
Dragan Lalic -
2 years ago
(Translated by Google) We were at dinner there at 26.12, a total letdown. Arrival 18:10, drinks arrived at 19:05. The food arrived at 20:15, which is absolutely unacceptable. Especially as we had with even one child was hungry, and children are not so patient. What do you do with such defects? One actually offers the guest a small compensation to, a nightcap or dessert or or or. But none of this. I think the store is there so that they do not react too well to the known defects. This will still change, each bet.
And Zack to the store. Is sags yes.
(Original)
Wir waren am 26.12 zum Abendessen dort, ein absoluter Reinfall. Ankunft 18:10, Getränke kamen um 19:05. Das Essen kam um 20:15, das ist absolut nicht akzeptabel. Vor allem weil wir auch noch ein Kind mit hatten das hungrig war, und Kinder sind ja nicht so geduldig. Was macht man eigentlich bei solchen Mängeln? Man bietet eigentlich dem Gast eine kleine Entschädigung an, einen Absacker oder Nachtisch oder oder oder. Aber nichts davon. Ich denke dem Laden geht es noch zu gut so das sie nicht auf die bekannten Mängel reagieren. Das wird sich noch ändern, jede Wette.
Und Zack ist der Laden zu. Ist sags ja.