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DoEaBi93 -
7 months ago
(Translated by Google) Had pre-ordered by phone this evening and apparently there were language difficulties because the lady only spoke broken German. Unfortunately only two of the 6 dishes ordered were correct. Exactly where the error was cannot be clarified afterwards, but it is extremely cheeky that when you try to clarify it over the phone you are accused of ordering it as it was delivered and that the restaurant did not make any mistakes.
In addition, the call was then simply terminated (hung up), although we had NOT yet solved the problem. Further calls after that were ignored, hence the Google rating.
As a result, the restaurant has lost three guests and we can definitely NOT recommend the restaurant! Mistakes can happen, but you have to deal with such mistakes more professionally...
(Original)
Hatten heute Abend telefonisch vorbestellt und scheinbar gab es dabei sprachliche Schwierigkeiten, da die Dame nur gebrochenes Deutsch konnte. So waren von den 6 bestellten Gerichten leider nur zwei richtig. Wo der genaue Fehler lag, lässt sich im Nachhinein nicht mehr klären, aber das man beim Klärungsversuch via Telefon beschuldigt wird, dass man das so, wie geliefert, bestellt hätte und das Restaurant keine Fehler macht, ist schon extrem frech.
Zudem wurde danach das Telefonat einfach abgebrochen (aufgelegt), obwohl wir das Problem noch NICHT gelöst hatten. Weitere Anrufe danach wurden ignoriert, daher jetzt die Google Bewertung.
Damit hat das Restaurant nachhaltig drei Gäste verloren und wir können das Restaurant definitiv NICHT weiterempfehlen! Es können Fehler passieren, aber man muss mit solchen Fehlern professioneller umgehen…