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Franjo Nidal -
10 months ago
(Translated by Google) I work for a flight school. Over the years, we needed more and more cell phone contracts for our team. So far, the care has always been through 02. In the beginning it was okay. But then the costs exploded. Our bills got higher every month. On the phone we were put off. They hear from us, it was said again and again. Our flight team has little time in everyday life. That's why, to be honest, we only followed up the matter half-heartedly. At some point, however, "strange things" were also calculated. Any software, apps and information service. A friend recommended that I talk to the phone shop in Pankow / Karow about the subject. That's exactly what we did. And that was a real breakthrough because it was not possible to optimize and protect all of our tariffs right away. But the tariffs were adjusted bit by bit. Locks for third-party debits have been added. Since working with the mobile phone shop, our bills have fallen by a good 40%. Since then we have basically only been doing all telephone and landline activities in Pankow / Karow. The reason for this is clear. The ones in Pakow / Karow don't sell us unnecessary stuff. They are honest and reliable, and you can rely on the statements.
(Original)
Ich arbeite für eine Flugschule. Im Laufe der Jahre benötigten wir für unser Team immer mehr Handyverträge. Die Betreuung erfolgte bisher stets durch 02. Anfangs war das auch okay. Dann aber explodierten die Kosten. Unsere Rechnungen wurden monatlich höher.Am Telefon wurden wir steht vertröstet. Sie hören von uns, hieß es immer wieder. Unser Flugteam hat im Alltag wenig Zeit. Deswegen sind wir der Sache ehrlich gesagt auch nur halbherzig hinterhergegangen. Irgendwann jedoch sind auch "komische Sachen" berechnet worden. Irgendwelche Software, Apps und auch Auskunftsdienst. Ein Freund hat mir dann empfohlen, mal mit dem Telefonladen in Pankow/Karow über die Thematik zu reden. Genau das haben wir dann auch gemacht. Und genau das war ein echter Befreiungsschlag.Man konnte zwar nicht gleich alle unsere Tarife optimieren und schützen. Aber Stück für Stück wurden die Tarife angepasst. Sperren für Fremdabbuchungen wurden eingepflegt. Seit der Zusammenarbeit mit dem Handyshop sind unsere Rechnungen um gut 40 % gesunken. Wir machen seitdem grundsätzlich alle Telefon- und Festnetzaktivitäten nur noch in Pankow/Karow. Der Grund dafür ist klar. Die in Pakow/Karow verkaufen uns kein unnötiges Zeug. Die sind ehrlich und zuverlässig, und man kann sich auf die Aussagen verlassen.