1 Krystina Schulz - 5 years ago
(Translated by Google) We ordered through Lieferheld. The order came after over an hour and a half. We ordered 1x spicy chicken, 1x mild chicken, 1x mild vegetable balls and 1x spicy lamb. We got orange mud four times. 3x with chicken, all mild, and once slush in the slush that had nothing to do with balls. When I ate the bland chicken in frustration, I also found a hair in the middle.
I understand that things can go wrong, the chef can lose a hair, the food can take a while and I don't usually write negative reviews. Especially not the first time. But unfortunately nothing was right here :-( It doesn't look like an isolated case. It definitely needs to be reflected on what the employees themselves would expect. Because I doubt that they would be satisfied here themselves.
(Original)
Wir haben über Lieferheld bestellt. Die Bestellung kam erst nach über eineinhalb Stunden. Bestellt waren 1x Huhn scharf, 1x Huhn mild, 1x Gemüsebällchen mild und 1x Lamm scharf. Bekommen haben wir viermal orangefarbene Matsche. Davon 3x mit Huhn, alles mild, und einmal Matsche in der Matsche, die nichts mit Bällchen zu tun hatte. Als ich dann frustriert das milde Huhn aß, fand ich mittendrin auch noch ein Haar.
Ich habe Verständnis dafür, dass mal etwas schief geht, dem Koch auch ein Haar ausfallen kann, das Essen vielleicht etwas dauert und ich schreibe normalerweise keine negativen Bewertungen. Schon gar nicht beim ersten Mal. Aber hier stimmte leider so überhaupt nichts :-( Das sieht nicht nach Einzelfall aus. Da muss definitiv mal reflektiert werden, was die Mitarbeiter selbst erwarten würden. Denn ich bezweifle, dass sie hier selbst zufrieden wären.