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Nico -
10 months ago
(Translated by Google) My partner has been a member for years, but unfortunately the quality is deteriorating more and more.
When asked whether she could turn on the monitors for the online course, the employee is very unfriendly, sometimes disinterested.
The executive floor should be happy that customers ask whether they can use the courses on the screen if they don't already have any trainers / staff on site.
It doesn't hurt if the staff is customer-oriented.
Course offers a bit monotonous, but okay.
Conclusion:
• A bit old-fashioned but ok
• No attentive staff
• climate unfriendly
• The connection is good
(Original)
Meine Partnerin ist schon seit Jahren Mitglied, aber leider nimmt die Qualität immer mehr ab.
Die Mitarbeiterin ist auf Anfrage, ob sie die Monitore zwecks Onlinekurs einschalten könne, sehr unfreundlich, teils desinteressiert.
Die Chefetage sollte froh sein, dass Kunden anfragen, ob sie die Kurse via Bildschirm nutzen dürfen, wenn man schon keine Trainer*innen/ Personal vor Ort hat.
Es schadet nicht, wenn das Personal kundenorientiert handelt.
Kursangebote etwas eintönig, aber in Ordnung.
Fazit:
•Etwas altmodisch aber ok
•Kein aufmerksames Personal
•klimaunfreundlich
•Anbindung ist gut