1 Ha Knispe - 5 months ago
(Translated by Google) Full marks for the team.
Zero points for the company owner. Not communicative and not honest!
The Baum Büttner company had done a perfect job for us twice. From the offer to the execution to the invoicing, there was nothing to complain about. 5 points for that.
The third order attempt, however, which did not come about due to unprofessional handling of the customer and noticeable unwillingness, turned out to be an absolute disaster!
So 4 points gone.
But that doesn't apply to the team, they do their job and they do it well to very well.
The company owner didn't even have the guts to talk to us directly, openly and honestly about what his problem was. Completely unnecessary behavior.
In the end, the Büttner company no longer trusted their own calculations for the offer. I have to say that I questioned some of the prices. How could I do that!?
Ultimately, the order we had placed was canceled at short notice, one day before the scheduled date. Well done!
At this point, many thanks again for this brilliant performance!
(Original)
Für das Team volle Punktzahl.
Für den Firmeninhaber Null Punkte. Nicht kommunikativ und nicht ehrlich!
Die Fa. Baum Büttner hatte bei uns 2 mal tadellose Arbeit geleistet. Vom Angebot über die Ausführung bis zur Rechnungsstellung gab es nichts zu bemängeln. Dafür gern 5 Punkte.
Der dritte Auftragsanlauf hingegen, der wegen unprofessionellem Umgang mit dem Kunden und spürbarem Unwillens nicht zu Stande kam, entpuppte sich als ein absolutes Desaster!
Deswegen 4 Punkte wieder weg.
Das gilt aber nicht für das Team, die machen ihren Job und den eben gut bis sehr gut.
Der Firmeninhaber hatte ja nicht mal den Schneid, sich mit uns direkt, offen und ehrlich darüber unterhalten was sein Problem ist. Völlig unnötiges verhalten.
Die Fa. Büttner traute am Ende ihrer eigenen Kalkulation für das Angebot nicht mehr. Muss dazu sagen, dass ich einige Preise hinterfragt habe. Wie konnte ich das nur tun!?
Letztlich wurde von dem von uns erteilten Auftrag kurzer Hand, einen Tag vor dem vorgemerkten Termin, abstand genommen. Na bravo!
An der Stelle nochmals vielen Dank für diese glanzvolle Leistung!